25 de juny 2009

Llibre de regal


L'editorial Anagrama compleix 40 anys, i per celebrar-ho et regala una Antología del mejor humor inglés per la compra de dos llibres de l'editorial.

Trobareu aquesta promoció a la LLIBRERIA L'ÀMBIT

Ací en teniu alguns títols:









Us esperem!

17 de juny 2009

I Fira del Cavall a Vilanova l'Alcolea


La llibreria l'Àmbit participa a la I FIRA DEL CAVALL de Vilanova d'Alcolea.

Per aquesta ocasió, hem preparat una completa selecció de bibliografia que gira al voltant del món del cavall

US ESPEREM!!

Ací podeu consultar el programa d’activitats: http://www.vilanovadalcolea.es/files132/PROGRAMA_valenc.doc

16 de juny 2009

Cartografia de muntanya, Editorial el Tossal


L'Àmbit us recomana la primera col·lecció de cartografies excursionistes del País Valencià, editat per El Tossal Cartografies.

Podríem dir que són uns mapes topogràfics, excursionistes, etnogràfics i turístics, una cartografia final que conté tots els elements topogràfics de la representació del terreny (Altimetria, Planimetria i Toponímia), els elements anomenats etnogràfics d’aquestos territoris (pous, aljubs, pous de neus, barraques de pastor, sènies, carboneres, etc.), més els elements destacats pel seu interès històric i/o turístic (ermites, paratges protegits, museus, edificis singulars, etc) ademés de les rutes excursionistes, tant homologades com proposades.
El mapa temàtic com a document visual és capaç de transmetre un important volum d’informació de forma instantània, i quasi l’únic amb capacitat de transmetre les relacions espacials dels diferents elements del territori. Per tant es converteix en una eina que ens obre les portes d’aquestes terres i ens orienta a través d’elles, permetent-nos conèixer en directe el seu valor, gaudint dels pobles, els masos i la natura, a un ritme assossegat, tranquil i respectuós, mitjançant el senderisme o la bicicleta.

8 de juny 2009

Programa televisivo

Os comunicamos que hemos abierto un espacio televisivo donde os presentaremos las últimas recomendaciones y novedades.
Se trata de un programa de pequeño formato, ágil y con una periodicidad quincenal
Nos vemos en TvBenicassim los viernes, tras el informativo infoNIT (22h), y en las sucesivas repeticiones.

Aquí os dejo nuestra última propuesta:


Anatomía de un instante, de Javier Cercas.

Ensayo en forma de crónica periodística sobre los hechos y personajes protagonistas del golpe de estado de 1981. Una visión polémica y nada ortodoxa de un período vital de nuestra transición democrática.
Escritura potente y de lectura fácil.
Ed. Mondadori






Cautiva en Arabia, de Cristina Morató.

Autora conocida por sus biografias de mujeres aventureras de los siglos XIX y XX (Viajeras intrépidas y aventurereas,2007, Damas de oriente, 2005). En esta ocasión narra la vida de Marga d’Andourain, burguesa nacida en Bayona, que rompió con los moldes de su época y vivió innumerables aventuras en Oriente medio: se la conoció como la “Mata-Hari vasca” porque trabajó como espía para los servicios británicos, regentó un hotel en Siria, se convirtió al Islam para peregrinar a La Meca, traficó con opio, fue encerrada en un harén, etc.
Como veis, la aventura está asegurada.
Ed.Plaza&Janés




Los hombres de la guadaña, de John Connolly.

En esta séptima entrega de la serie policiaca protagonizada por Charlie Parker, el protagonismo recae sobre dos asesinos. Los anteriores títulos de la serie ya los podéis encontrar en formato bolsillo.
Novela negra con toques de terror.
Ed. Tusquets







Las vírgenes sabias, de Leonard Woolf.

Marido de la extraordinaria Virginia Woolf. En este libro elabora un retrato ácido de la sociedad burguesa de su época (1914), reflejando a su propia familia con una una descarnada sátira de la puritana y convulsa sociedad inglesa.
Nuestra propuesta más literaria.
Ed. Impedimenta





La mano de Fátima, de Ildefonso Falcones.

El autor de La catedral del mar nos narra la historia de un joven atrapado entre dos religiones y dos amores, en busca de su libertad y la de su pueblo, en la Andalucía del siglo XVI. En el agreste paisaje de las Alpujarras granadinas, los moriscos sobreviven gracias a su duro esfuerzo a pesar de los continuos obstáculos que les imponen los cristianos viejos.
¡A la venta a partir del 10 de junio!
Ed. Grijalbo


Aquí podéis encontrar el vídeo de este micro-espacio:
http://www.dailymotion.com/user/tvbenicassim/video/x9htp8_libro-b-1-y-2_shortfilms

Saludos!